4 a clock!


Tjaa!

Sluta fyra idag, hyfsat segt faktiskt. Dessutom blev det massa strul med lektionerna som vanligt.  Aja, jag hade iaf en positiv grej att säga om dagen. Jag fucking lyckades med mitt arbete till NO om hur kosten påverkar hud och hår. Det var tydligen så bra att vi ska använda det som undervisningsmaterial! Hell yeah.

Jag fick framflyttat bokrecensionen till onsdag nästa vecka och det känns typ över bra, jag har verkligen inte tid med den nu också. Så det var goodie. Det blev inget farmor och farfar för Jim skulle komma hem i tid och ge oss mat, hihi. Fast den gamla mannen va för klen för att få lämna sjukhuset i tid, så jag sitter just nu typ super hungrig och väntar på att han ska komma hem och laga mat. Låt han komma snart så han slipper möta ett lik i soffan.. NU KOMMER DOM! puss




Kommentarer
jonnis säger:

vad gjorde jim på sjukhuset? :S

2010-01-13 | 18:37:32
ellan säger:

Det är en problematisk gubbe! Ont överallt, så det va nån sån special röntgen. Inge allvarligt alltså hihi (:

2010-01-13 | 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback