Fan ta mig asså

Ihh, jag lyckades fan! Den blev bra. Inte bränd, inte super kladdig (hoppas jag..) eller för typ stark. Har jag glömt att nämna att jag är förjävla bra?! Börjar tvivla på mitt val av gymnasie, kanske nån bagare linje hade suttit fint. Höhö..

Jag var på stan innan med mig själv, då går det absolut bäst faktiskt. Fixa klart lite hemligheter och spana lite inför min egen efterlängtade födelsedag. Birthday = CASHH! Me like. För att jag och mitt gröna hår ska se någorlunda ut ikväll borde jag verkligen sätta igång att göra underverk. Halv 6 går bilden, wow 45min. Gotta go!



En patetisk dag kvar sen är det fan redan dax för helvetet att dra igång igen.. Skjut mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback