Vän med icke-svenskbakgrundhelvete: "Fina skor"

Ellinor säger:
Ahh, tänka att jag skulle nämna dig så du fick chansen att glänsa (; SÅÅG DU MINA AWWWEEESSSSOOOOMMMEE SHOES?!?!?!


' claudia, säger:

känner mig ytterst hedrad och det värmer i hjärtat. vilka? dom från weekday eller wannabe converse?


Ellinor säger:
eyy. Inte wannabe coversee mannen


' claudia, säger:

de va min bästa förklaring till dessa skor


Ellinor säger:

Ähh det upplevs bäst live. Så feta att dina ögon lätt poppar när du ser mig valsa förbi


' claudia, säger:
ja jag såg dom, vill du ha ett omdömme?


Ellinor säger:

 Jaa, dirr


' claudia, säger:
1. inte min smak, tyvärr
2. ser ut som om de va strl 45 på bilden


Ellinor säger:
Mmm, bra första utlåtande!!!!!!!!


Kommentarer
Anonym säger:

du har heller inte svensk bakgrund heller min vän så säg inget!

2010-08-16 | 11:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback