vad gör elektroniken när vi sover?!


jag börjar undra om typ natt på museét stämmer eller nåt att allt får liv när vi sover för min sladd finns verkligen ingenstans alls, o jag menar verkligen ingenstans. jag har letat överallt, under allt, bakom allt ja ni fattar! men nej, det är ännu inte hittad. o jag har letat hos mamma oxå men nu börjar jag misstänka att jag slarvat med letandet där asså! iaf så hitta jag sladden till min gamla kamera, asså det e ingen sån stenåldders grej så den kan lixom ta digitala bilder! haha, så den funkar istället. men den va ju total död så nu sitter den i laddaren istället! får kila upp till mamma ikväll o slå en span där om min sladd e där ändå ju men så länge e det bättre att ha en kamera.

nu e det strax lite lunch dags för mig funderar lite på vad jag ska göra.. lutar åt toast eftersom..hm..ja det e nog det enda jag kan! så det köttar vi. hörs sen om jag inta har bränt upp köket eler kanske mig själv?


låt oss kasta in en liten söt bild på mig o min lilla mormor från i somras, lite lätt lökig o osminkad! men ja tack jag kan ta tillbaka min bruna hudfärg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback