suris.


det va ju det jag glömde berätta, jag e sur oxå idag riktigt sur. nämligen så har jag velat byta grupp i skolan, på alla lektioner är vår klass delad i två. o ena halvan e med ena frisör klassen o andra gruppen med andra frisör klassen, så e det på alla "vanliga lektioner". (svenska, matte, engelska, natur osv. ) o det e inte det att jag inte gillar dom i min grupp, utan det har bara blivit så att de jag umgås med mest har hamnat i andra gruppen.. o jag trodde ju inte det skulle vara nårra problem o byta grupp men ojoj va fel jag hade. har  först vatt o snackat med vår mentor petra, som skulle ta upp det med personalen. sen blev jag kallad till o snacka med hon som har hand om alla lärarna o sen skulle hon ta upp det vidare o kontakta mig om en vecka. men imorse så kom min mentor o bara tyvärr det går inte, fattar att du e besviken. o ja att jag va! så nu ska pappa ringa rektorn o kolla om det verkligen inte går o lösa.. HOPPAS!

oj, det blev en söt liten novell där ja!

ikväll blev det idol o fasen va bra Mariette e! askalas! o nu sitter jag o kollar desperate housewifes, o gud jag har saknat det! idag e det reprisen av det två sista avsnitten o nästa vecka kör det igång igen. underbart! wiie. undertiden har jag även hunnit måla naglarna, black agian! även hunnit fundera lite till på håret o just ikväll lutar det åt o bli mörk.. men jag har säkert ångrat mig imorronbitti när jag vaknar! så brukar jag va, velig till 1000. menmen nu ska jag kolla vidare o sen blir det sovning o hoppas på att alla tecken på sjukhet e borta imorron! tjingeling tjaao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback