sikken kväll.


asså hur kul kan man ha på ica maxi?! jo så jävla kul att det e helt galet! jag jaqline krille hampus o jonathan. strååålande! vi kila först in o handla, 3 pack mer apelsin med sugrör! gotte, sen satt vi oss utanför o satt där typ en on halv timme minst! hahahahah, jag hade damp o sjöng o hampus oxå! snacka hur mycket som helst o va nog enligt alla som gick in på maxi jäkligt skumma! men skit i det vi hade ju kul iaf. sen va det time o dra hem då får ju inte missa svenska hollywood fruar, stackars jaqline ska hela vägen hem till bjuv.. haha, o jag åkte buss till ättekulla från råå, men asså jag orka inte gå o det va mörkt! aja, tack för kvällen snuttegullar!

har precis prövat mitt nagellack, har aldrig haft make-up stores lack, men jag gillade det! får se om det håller länge oxå bara. dom kostar dock 130 spänn styck så man kan ju inte köpa alla färger direkt. tihi!

imorron ska vi ut o vandra med skolan! fyfasen va inte gulligt asså.. det e ett riktigt döda mig långsamt moment. En hel lång o jobbig mil ska vi gå, depp! vi fick dock ta med oss egen matsäck denna gången vilket vi tackar för, i o med att förra gången fick vi en torr baguette med en ost i! helgalet! så därför e jag en aning glad för egen matsäck! imorron tänkte jag då ta bussen ner på råå o sen ta bussen vidare mot glumslöv o sen hoppa av där, o sen börja få ångest! det låter smart! ska kolla bussen nu tänkte jag, checka lite mer tv, få lite till ångest o lite feter det typ sova! natti!

dagens låt på hjärnan som jag sjungit hela dan : Akon ft David Guetta - Sexy bitch



                                                                                                                                                           /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback