over and done!


gotte, nu e jag hemma o skolan e slut. kunde ju inte vatt skönare! dock hade vi en hyfsat soft dag, första lektionen va hentverksteknik alltså en stylistkurssak. haha! men det va kul idag faktiskt vi fick våra penslar ihh, såna penslar till smink då för er som ikke fatta. kändes så kul för nu äntligen kan vi ju lixom börja på redigt hihi! sen hade vi estet idag igen, pallar inte att vi har det 2ggr i veckan! men inte mycket o göra åt saken, dax för mat sen kycklingburgare, det funkar ju! satt o as garva åt lite roliga folk haha. inte snällt, men enligt anette så e jag ju otroligt elak så! hahahahaha! iaf o sen dagens sista lektion engelska, o jag har redan ångest inför varje lektion..hatar det. men jag e tydligen bra på det för jag fick 84p på ett sånt prov o mvg va 87p så ja jag va nöjd! tihi.

på väg ner i tyrappan träffa jag halva ättekulla(?!) haha inte riktigt men malin johan krille o lukas! fasen jag saknar min gamla klass, helt sjukt..love to u guys!

förresten, det finns två viktiga saker o inte glömma idag:
1. sofis mode! 
2. 21.00 IDOL!
det ju såå kul jag dör.



                                                                                                                                                                  /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback