myspys!


sitter här o käkar delikata vindruvor! gröna fina o kärnfria för er som undrar. ska strax käka riktigt mat o yeay me! det finns nämligen potatissallad kvar, så samma härliga mat som igår, tihi. jage  jätte seg idag o jag ska bara va hemma resten va dagen. jag tänkte va inne hela dan utan o fixa mig o bara löka här hemma, men fassan tyckte nåt annat. nämligen gröningen o glass, sluta dock med ett äpple istället. ohja jag e nyttig. så jag kom hem för en stund sen, o nu e det mat tid för mig! magen skriker o ber mig ge den mat, så jag får väl ggöra det! hörs sen när jag har nåt kul o berätta. puss!



                                                                                                                                                        

                                          
                                                                                                                                                            /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback