linnea o co!


haft en as najs kväll! först kom min sötpotatis linnea till mig efter ja, ett litet missförstånd! men hon kom iaf tillslut, som vanligt lyckas vi alltid ha saker o prata om även om vi båda två v rätt döda. måste vatt nått som gått idag för hela min klass va död idag o linneas med! haha. men det e charmigt! iaf sen kila vi o mötte upp nån andre på raus snacka lite med han o sen hoppa vi på bussen o kila sen till pålsjö! markus o fredrik mötte upp oss, kände inte dom men linnea känner fredrik lite grann. iaf kila in o herrejävlar en hiss i huset! hahaha, jag o linnea bara shit hhaaha! sen chilla vi lite där o kolla idol o lyssna på musik, ganska charmigt! sen fick vi sen en "otroligt bra" dans hahhaha. verken linnea, markus eller fredrik skulle till skolan imorron men jag ska ju upp o börja tion över åtta, så kila hem kvart i 11 typ haha. aja, kul o träffas! and linnea puss på dig!

börjar som sagt tidigt imorron o slutar sent, 15.35. döda mig långsamt!


saknar sommar, bikini o brunhet! ( ja, jag har bikinitrosor under! )

kom nyss på att jag har glosor till imorron, får väl se till o kika lite på dom nu då!
                                                                                                                                                  
                                                                                                                                                            /ella♥

Kommentarer
Micke säger:

;o nej. fy fan. olagligt... du fin :D

2009-09-18 | 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback