lååång dag!


veckorna flyger iväg, det e läskigt! föraa fredagen satt vi o bara shiit va snabbt denna veckan har gått?! o nu har det gått en till sen dess, helgalet! iaf, för engelska kl 08.25 sen service o efter det svenska. gick finfint! vi har fått veta att vi ska käka på tych istället för olympia! fasen va det suger..! men ja så vi käka där idag, god mat idag iaf! fiskpinnar o potatis typ. time för vår stylist lektion på 3 timmar sen då! idag hade vi först teori o sen fick vi schamponera håret på varandra o sätta i inpackning. jag o nathalie lyckades på nått sett bli sist klara så blev ingen styling för oss efter höhö. men vi överlevde o gå med blöta hår hem! dock segt att vi inte sluta förrens halv fyra lixom, på en fredag, heelgalet!

halv sex ska jag kila o käka med mamma så ska fräscha upp sminket nu o packa ihop mina saker för idag e det time o kila till mamma ju! tjingeling!


tänkte bara kasta in en bild på min nya tavla som jag totalt älskar!



                                                                                                                                                         /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback