jag e sjukt konstig ibland.


ibland världens latmask o ibland extremt hyper eller kanske konstig snarare?!
nämligen idag så har jag vandrat 3mil! 3 långa o lökiga mil! helgalet, verkligen.

såhär gick det till!

vi skulle ju som sagt kila till glumslöv på morronen idag så pang på bussen 08.20, av 7 min senare o sen på nästa buss där typ alla redan va på. hoppa av ålabodsvägen, here we come! o ja sen drog rundan igång, en sjukt lång väg bara rakt fram o det enda man såg va typ åkrar o bondgårdar (?) inte riktigt min stil.. men aja, sen börja då problem, mm lärarna visste nämligen inte vägen. så vi gick fel o fick gå tillbaka o ja allt krångla. sen kom vi en bit fram o sen va det lite lost igen, så ja halva gruppen tog strand vägen o vi andra en smal väg o varsin lärare med varje grupp! sluta dock med att dom på stranden fick klättra o jobba lite då dom gått fel. mohahhaa. kom ju tillslut fram till rydebäck efter 1 on halv eller två timmar. där käka vi vår matsäck o kötta lite brännboll o volleyboll, ganska mys! vi vann brännbollen, tihi! sen då efter en timme typ lite mer, time till o kila hemåt igen. men då kommer det otrooliga! alla skulle gå till busshålleplatsen o tågstationen o jag bara nää jag ska gå hem! hahahhaha. skulle då gå från rydebäck o hem till ättekulla alltså, så jaqline bara själv? jag bara aa! hon bara äsch jag joinar. så vi påbörja vår vandring o jäklar det va svårare än va jag trodde o hitta, jag menar jag hittar ju bilvägen men kan ju inte hitta på massa små gator i rydebäck lixom.. men efter en aning åkervandring, fel väg val o en extremt jobbande hjärna kom vi tillslut hem efter 2 on halvtimme! e ändå inte det sjukt imponerande?! som att det inte va nog med detta så va det ju kokhett ute oxå! jag känner mig extremt duktig nu faktiskt o jag tycker jag bör göra det oxå faktiskt! 3mil lixom o va mig? asså shiiieet!

dessutom inge onyttigt idag förutom en ballerina kaka! ätit äpple o sånt nyttigt. och ja, godis stoppet idag har 15 dagar! inget godis har pipit i mig under det senaste två veckorna! jag e grym på alla plan idag ju. ohja!

just nu slutar idol o det innebär att jag ska cleana upp på mitt rum då här liknar ett bombnedslag! hörs sen!

Dagens citat: oj kolla, finns neger svanar? ;O (sagt av ellinor kadanik undervandringens gång då hon såg en svart stor fågel nära vattnet!)



                                                                                                                                                           /ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback