hemma.


skoldagen e slut, vår kortaste dag idag. hade hantverksteknik imorse där vi satte sploar på dockor o sen typ inge mer haha! illa.. estet sen o fyfan det e alltid hemskt.. hemskt kul då alltså! tihi. jag o anna o anette har ett eget rum för han gillar nog inte oss för vi skrattar så mycket hha. vi fick inte gjort nått ändå, men vi lyckades ha kul iaf o det e ju typ lika viktigt. ni vet väl att ett skratt förlänger livet? herregud jag lär bli 500år! mat sen då, äckligt faktiskt, köpe köttbullar o potatis. buhu. sen dampa vi hela vägen tillbaka o jag va lite taskig o snåla med kramar! inte bra..får skärpa mig! tillbaka på skolan va det engelska o vi har ett nytt tema nämligen fashion! så vi i vår grupp, malin lizette mimmi emma o jag ska starta en modeblogg o skriva om 5 olika stilar. har dock inte kommit på vilken som jag ska ha, får ta o fundera på det.

pappa hade fått tag på rektorn idag o pratat lite, hoppas det hjälper. han skulle återkomma så jag håller tummarna tihi. sen när andra gruppen slutat ska förmodligen jag o jaqline till pistagia eller hur det stavas, ett nytt typ tasty house som öppnar här i helsingborg idag. måste ju kika in stället liksom, kanske blir en liten sväng i stan oxå o förmodligen en fika. vi skippa väla haha, så slapp jag den förälskelsen!

nu ska jag käka för jag e hungrig, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback