härligt!


underbar! exakt sådära kändes klassen idag, jag som vatt lite ja anti tyckte faktiskt det kändes som det släppte lite idag. det e nog en bra klass ändå. jag, anna o anette har haft total damp o skrattat typ hur mycket som helst. hade vår första bildlekyion idag o höhö, låt oss säga såhär svarta pennor e fina tihi! idag va det även time för foto o ja det va verken en bra hår- eller sminkdag! men jag tror iaf att det enskilda funka, det andra fick vi ju ikke se. hade dock min skinnjacka på mig så ser nog lite kul ut men aja!
sen gick jag till mammas jobb så slapp jag ju ta bussen, så kila vi hemåt o nu har vi ätit o sånt så. har inte ätit nått onyttigt idag, helgalet! inget godis ingen glass o inga kakor! fett bra ellinor du ska vara stolt över dig själv. ja tack det e jag! men nu vill jag inte sitta vid datan mera faktiskt så vi hörs sen pösspöss!



                                                                                                                          /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback