Gullig dag!


kila ju ner til stan innan för o ta en fika, o nu jäklar e det höst. kallat o blåsigt o ja jag saknar vantar.. får kila på jakt efter ett par nån dag! iaf kom in till espresso house där jaqline o sara väntade på mig, beställde varsen varm choklad o satt o snacka o skratta en aning.. HAHA. gulligt värre. löka sen vidare till gina tricot för jaqline skulel köpa en mössa, som sagt hösten e här! vidare sen då ner mot pistachia men asså vi e för lata för o stå i en sån kö! palla stå utanför o vänte lixom, hatar sånt. så dom kila hemåt mot bjuv o jag gick hem till mig!

komsi hem o fassan stog o laga mat, så jag va lite social o jag duka faktsikt till o med! supersött av mig faktsikt, jag borde få guldmedalj. kollar idol avslutet nu, vem ska gå vidare idag? hmm.. yeeees erik e vidare! o hell yeah Rabih!!!! ihh, han e ju askalas! fast erik e oxå super. tjhoo, dom jag hoppades på! lyckad kväll!
kolla även på min stora idol innan, ja jag pratar förstås om Gynning! fan va ball hon e, hennes nya program Dagens man. haha, lyckat när killen sjöng opera o hälften av brudarna tog bort sig själv från o ha möjlighet o dejta han! hahaha!



imorron ska vi fixa svinrygg o göra ögonfrans färdning om vi hinner, tihi. hoppas vi hinner det fan! men det ser ska bli kul iaf, puss på vår första lektion imorron 3 on halv timme! dock veckans roligaste lektion för det mesta så det funkar. jag e trött så jag tänkte nanna, kl ringer 06.30 imorron då blir det duschen! höörs!


träffa denna snyggingen idag! miss u o hela 9b .. ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback