english!


japp, nu sitter vi o har engelska o ska leta efter en nyhet o skriva om. men jag e inte på humör för skolan så det skiter vi i, haha. snart slutar vi, nämligen om en kvart on då ska jag kila hem med jenny som ska sova hos mig ikväll. måste nog dock upp till mamma en snabbis, för va ska man ha på sig?? alltid ett stort problem men aja det löser sig. ska även fira min lilla älskling moa en snabbis idag! du får en söt bild när jag e hemma, mycket gulligt. idag haar vi fått sminka varann på vår hantverkslektion o det gick väl helt ok! svårt första gången asså, o det e ju imycket lättare på sig själv asså.. men jag joba med jaqline o jag behövde ju inte ta av sminket så godkänt helt klart, tihi! sen hade vi estet.. förkortas med två ord: snatteri o flum! ikväll e det ju kick off på sundspärlan o vi ska dit typ hela klassen, mys! hoppas det blir kul, wiie! sen ska jenny o fanny sova hos mig förmodligen, eftersom dom bor långt borta så bussarna har slutat gå när det e hemdags, trevligtrevligt!

men nu känner jag att jag ska va lite "seriös". haha, eller inte! men iaf tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback