bara nårra kvar!


yesterdaaay, va hos moa o checka in idol. älskar det programmet asså helt galet! vi va först ute o gick o snacka en massa o sen kila vi in o käka lite frukt! japp du läste rätt frukt, jag har ju blivit nyttig. kolla idol o skratta mycket, o då precis när det sluta så bara GAAAAAAAH! en spindel springer över golvet o alla i deras lilla familj bara sitter kvar, medans jag får hjärtklappning o halvt dör! men tillslut fick jag ju dom o döda den! sen kila jag med bussen hem, duktig som jag e! puss på min lilla moa!

today! kila först till skolan o blev hur stressad som helst trots att jag hade 1 on halv timme på mig.. vissa mornar funkar det bara inte lixom! men aja, jag kom i tid. kötta direkt en stylist lektion på 3 on halv timme eller 4 jag vet inte. men iaf, skit kul!! vi gjorde håruppsättningar på långhårsdockor, låter lite tråkligt men iiih! skit kul o komma i gång på riktigt. men iaf sen käk o idag va det skånsk kalops, inte så snofsigt direkt. kila tillbaka till petri satt i cafeterian som numera e det enda vi gör känns det som, haha. time för natur sen tråkigt o vi höll på o dö av skratt (som vanligt!) men en glädjande nyhet för oss va att hon skulle till tandläkaren så vi slapp matten efter. gött! så jag ringde mamma o hörde om inte vi skulle kila till väla. o hon va på, så det va bara till o traska upp till hennes jobb o sen stack vi. gick o kolla lite överallt o blev förälskad i ett par sjukt snygga stövlar på scorett! love love love! men jag köpte inte dom idag för mina pengar va på fel konto.. men förmodligen blir det ett köp på dom! köpte ett par örhängen iaf, med nitar. e förtillfället lite smått kär i nitar oxå!
men sen jag bara mamma jag vill ta ett hål till så vi kila till smycka o jag bara ja jag vill ta ett hål! nån minut senare sitter det där! tjohoo! redigt najs, tog bara ett idag men förmodligen blir det två på andra sidan men det ser vi sen! kan kasta in en bild på det sen men m in data har lite damp o vill inte ladda upp bilder! det suger!


aja, jag e super glad nu iaf! ska strax käka o sen ska jag kolla när gabbe o dom spelar ikväll! puss!



                                                                                                                                                          /ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback