awake.


yees nu har vi vaknat käkat frukost o jaqline har kilat, så ligger här själv med min data tv o gifflar. underbart! vi hade svin kul igår men jäklar med folk där va! vi löka sönder, vidrigt.. blev dessutom en hel del knuffande! ganska gulligt. träffa massa söta människor alltid kul! va hemma vid halv tre typ o min fötter höll på o döda mig, galet! hihi, iaf tack för kvällen snuttegullar! ♥

idag ska jag upp o fika med min morbror, moster mormor o mamma. dom har kommit hit från karlskrona så vi ska även hem o käka med min kusiner allihopa ikväll! mys.. så min dag e rätt släkt inspirerad! nu ska jag kasta min in i duschen o bli lite frächare, ev ta bort sminket från igår med! hahah, för det orka verken jag eller jaqline igår. sweet. glömde o dra med kameran igår så det blir inga bilder från igår..buhu!




puss på dig!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback