asså anna anka!


hahahaaha, asså jag dör av skratt åt det programmet. så sjukt kul! vilka liv dom lever o hur pantade e dom inte? hahah! "folk proriterar ju sina barn o sånt före sig själv, sån har jag ju aldrig varit!" hahaha, jag tänkte direkt på att min mamma tycker jag e ego men jämfört med henne e jag ju otroligt givmild o prioriterar alla andra! hahaha!
helt seriöst vilket skönt liv det skulle va, massa pengar, lyx, röda mattan, betjänter, privat jets osv osv! det e helt galet. det e typ så man skulle vilja ha det egentligen asså. men nån dag kankse jag menar anka e ju från bjuv, det e bara en bit bort, hahahhaa! fast o ha en trettio år äldre man, den biten kan man ju gärna skippa.. haha, nä just såhär vill man nog inte ha sitt liv egentligen. men pengar så man kunde köpa vad man vill o nårra betjänter här o där skulle la inte sitta fel? det kör vi på. ska bara komma på hur jag ska bli så rik oxå bara!

jag hittar inte min laddesladd o det suger! jag måste ju ha lagt den nånstans asså.. den har nog fasen fått ben o gått iväg, å sen typ lagt sig på taket eller nåt sånt trevligt. lovely. så nu ska jag alltså klättra upp på taket då ja tjingling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback