Öde bloggning?


det e illa, jag vet! både idag o igår.. så imorron får jag s e till o skärpa mig.

idag hade vi skit kul iskolan från början, haha. nämligen va det smink som gällde, fast det av bara naturell sminkning så det syntes ju inte så bra! men det va kul iaf, jag jobba med anna gulligtgulligt. jag tyckte vi va duktiga faktiskt, hihi. det av ju långelektionen, från 08.10 till halv tolv typ, så mat på diren efter. o idag va det pisseäckligt, ofta man gör soppa av tacos? o dessutom gör den stark? nä, fan heller asså! det måste bli skärpning på skolmaten allstå.

idrott sen, o det va skit kul idag, iih! första gången på lääänge jag tyckte det faktsikt. hah, idag skulle vi först springa runt lite, sen hoppa hopperep i 8minuter typ ja det tar död på en! sen skulle vi gå ihop 4 o 4 o ha lite stationer. På alla stationer skulle två av oss räkna antal gjorda av uppgiften o hålla koll på tiden, jag jaqline anna o anette blev en grupp så vi börja kötta! det gällde o göra så många som möjligt av varje på ett visst antal minuter, först hopperep 1 minut o jävlar man dör! sen en mini hinderbana, hoppa över en plint o sen e häck, hihi. o därefter step-ups på en bänk, sen typ armhävningar fast man skulle liksom dra sig upp på en stång. haha, mina kyckling armar skaka ju något.. hahah! o sen det jobbigaste, 3 fucking minuter med sit-ups, GAAALET vilka klena magmuskler jag har! hinderbana v det sen islutet o jag tänkte kötta så jag djura dom tre varven o kom in först bara det att då hade fanny stängt av klockan, gissa om jag ville strypa henne??!

svenska sen där vi diskutera o argumentera, gulligt. när vi sluta kila jag hem o kasta mig i duschen, för på idrotten insåg jag att det va ett BRA tag sen mina ben blev rakade. hahaha, illa jag vet! men man visar ju aldrig benen nu nör det e svinekallt så det har jag lixom inte tänkt på hii! fassan ringde mig när jag va klar o sa att han skulle till stan o undra om jag ville med? o sen när vill inte jag sånt lixom! så det blev osminkad o allmänt ful ner på stan, hitta massa "nödvändiga saker" som jag bara måste ha! hihi. efter o ha valsat runt där till 7 kom vi på en brilljant idé, pizza! så vi beställde en fet familjepizza, kebab ofc! härligthärligt, så nu har jag fetat mig idag oxå, asså om nått år e det fetto ella om sitetr här o skriver.. det måste få ett slut nåndag..

imorron e det ingen sovmorron uten kl 08.10 e jag i skolan igen! känns som det enda man gör nu förtiden e o gå upp till skolan gå hem käka o sen sova o så går det runt! hahhaha, natti så småningom♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback