ekebo...


illa, illa, illa! o lite mer illa! asså shiiet, det va 500ggr värre än va jag kunde tänka mig. hur fan många fjortisar kan det finnas?! asså jag blev chockad på riktigt! Mini-hotpants, hårförlängning, massa smink o korta tröjor! o dessutom typ 12år o rökande. fasen va illa det e, hade det varit mina ungar hade jag aldrig släppt ut dom om dom såg ut så.. Ser dom inte hur fula dom e själva?! snälla söta ni, öppna ögonen!!

nog snackat om dom. men dom paja ju lixom kvällen! dessutom va musiken dålig o åldersgränsen va nog 12 eller nåt, men det visste inte jag förrens vi typ kom dit. hahha. det va ju skumdisco där igår oxå hahah! det va nog det roligaste när jag o anette mangla in oss i det. tihi, "vi e inte lättroade"! det roligaste  på kvällen va nog när en liten fjrtis brud börja hålla på o en stund senare fick hon springa på toa för oops löshåret hade blivit avryckt. ajaj, malin! hööhö. själva ekebo a ju inte kul men jag va ju där med rolisgt folk så då funkar ju allt!

tack sötnosar för kvällen!

kila efter detta hem till anette o sussa över där, askalas! käka glasstårta o fjönta oss där hemma innan vi tillslut nanna. mys. sen imorse dega vi aslänge innan vi tillslut masa oss upp o käka frukost. sen fick anettes mamma köra mig till bussehålleplatsen för dom bor typ en mil ifrån(?!) hahahah! låter gulligt va, det e det oxå! kollar man ut så såg man typ skogar o hagar, as mys. iaf sen hoppa jag på bussen som BARA tog 50min.. skjut mig! tihi. aja, kom hem sen o då fick jag cleana upp rummet lite för det såg lite kaos artat ut, mohahah.

tänkte gå o duscha nu o ta bort gårdagens smink, mm va mysig jag e!




Kommentarer
Anonym säger:

Ekebo? hahahhahahha

2009-10-04 | 17:34:07
anette säger:

sluta mobba mitt hem din lilla stadslevade turk !;D hahahahah <3

2009-10-05 | 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback