dead.



heeej en liten supermini jätte liten del av sveriges befolkning!
tänkte bara göra er uppmärksamma på att jag e död o känner för o nanna. så det e typ så exakt va jag ska göra om ett tag då asså. först nu så ska det hända följande:

* denna damen ska kolla two and a half men
* sen ska hon fundera lite över morrondagens klädsel
* sen ska hon prova sina nya skor igen o om allt känns ok, inpregnera dom!
* sen ska hon bortsa tänderna
* därefter ska hon sen ligga en lång stund o grubbla på om det verkligen va rätt kläder till imorron
* o lagom mitt i det problemet kommer det uppstå ett till, hur ska sminket o håret va?
* nånstans därefter ska denna lilla damen sen sova.

hoppas ni oxå får en fantastisk kväll så höres vi imorron!

Ps. imorron ska jag se till o fixa lite nya bilder, så bloggen blir iaf LITE roligare. Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback