usch.


Ännu en dålig blogg dag! Jag suger verkligen hårt på det här.

Men jaja, idag var en softe dag i allra högsta grad. Började med hantverksteknik där vi idag hade färglära, faktsikt intressant. Dessutom är Petras lektioner aldrig tråkiga, för vi gör alltid roliga saker. Som idag fick vi måla och ha lite frågesport och sånt, hihi. Estet sen, och ja vad ska man säga om den.. Boring! Därefter blev det hem till mitt cribb med Anna, Anette, Fanny och Jaqline! Myste med tv och mat inna vi sen kilade tillbaka för vår engelsk lektion vid halv 2. Hade nämligen extra lång mat rast, då vår svensklärare var sjuk! Så vi slapp svenskan men ingen sa något om engelskan, förrens vi kom tillbaka vill säga.. Nämligen hade då vår lärare varit snäll och ställt in engelsk lektionen för att vi skulle slippa stanna kvar. Bara det att denna informationen fick inte vi, tycker inte det hade avrit så svårt för nån av dem i vår grupp att skicka ett sms till nån av oss och berättat. Men de tänkte dom kanske inte på. Iaf blev det lite adhd ryckningar innan vi tillslut drog ner mot knutan och jag fick fixat mig ett busskort! Mycket söta måste jag säga att dom är, hihi. Mcdonalds kan sedan vara det ord som sammanfattar vår eftermiddag. Där satt vi nämligen och löka till halv 4 typ haha! Underbart.

Har ikväll vatt på Ikea med mamma o handlat lite gölliga saker. Men klockan är mycket så nu ska jag nanna!

Såg btw gårdagens Desperate houswifes (som jag hade spelat in) och jag älskar det programmet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback