update.


Asså idol, shiiet! så jävla underbart program e totalt fast. hahahah!

Fy va gulligt det va när dom fixa videosamtal med Rezas mamma. Supergulligt jag dog halvt, hihi. Hennes sista nummer, wow. O jag gillade Toves andra nummer oxå faktiskt, liite anorlunda mot hennes normala haha. Fast jag hoppas inte hon vinner, e lite anti henne helt utan anledning! För jag tycker hon e grymt duktig, skumt. Asså Mariette sen asså, fy va söta dom va hon o hennes tjej, awwe. Hennes andra låt perfect! Typ allas andra nummer idag va bra haha. Men det e charmigt!

Nu e det Circusmöller o det va galet kul förra veckan när han lekte Ullareds mesen, hahaha! Jag dog fan av skratt då.

För övrigt har jag varit typ överduktig o plockat ur diskmaskinen, satt in det smutsiga o sen diskat det som blev över - FÖRHAND! ohyäääs.

im good.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback