punkt.

  • skolan idag 10.10 estet, underbart!
  • mat sen, korstroganoff.. HATA HATA HATA!
  • arbetsmiljökunskap nästa, faktsikt kul idag o anette har ångest för o bli gammal (17år alltså) illa!
  • matte sist o det va ganska kul idag oxå faktsikt, hihi. geek-varning jag vet men, i dont care.
  • sen slut för dagen!
  • hem in på facebook o bdb o sen en intensiv letning efter mina nycklar.
  • sen kila nermot mega musik för o möta upp linnea.
  • frös röven av mig så ett under att hon hitta mig levande! hahah!
  • kila in på kära espresso house o snacka typ hur mycket som helst! saknat lilla linnea jue..
  • hem up o snacka ett tag till, sen farmor o farfar!
  • käka fixa deras internet o hjälpa dom med en annons på blocket.
  • sen pang hem igen!
  • o nu data o strax liiite NO, wiie!
  • over and out.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback