Pluggis.


Skolan idag va faktsikt riktigt rolig! Först hade vi topering på dockor som vi rullar förra veckan och efter vi hade gjort det två gånger fick vi borsta ut dom. Sen var det bara till att börja om o rulla igen, lite roligare rullning idag med underdirigeratat överdirigerat o bla bla haha. Ohja jag lär mig!

Därefter lunchrast, så som vanligt satt vi i cafeterian o dagens lunch betod va ett äpple. Deprimerande jag vet. Men vi skulle ha BIP-test sen efter så, hihi. Taggad till tusen! Kom in på idrott o börja springa, o jag va så glad för jag kände inte av mitt knä som jag annars ofta får problem med när jag springer. Men jag sprang tills jag dog o kom längst i vår grupp, till nivå 8! Jag av as nöjd för jag fick pressa mig så in i helvete, haha. Kondisen e ju inte dirr på topp.. O efter det hade vi handboll, fotboll, basket, rugbyhandboll, fotboll med tennisboll. Haha, vi delades in i två lag så satte sig lagen på varsin bänk, så skrek läraren ut ett antal och då var det så många som skulle medverka per lag. Och så valde hon en av sporterna o kasta ut bollen sen körde man stenhårt i 3min typ. Så jag jävla härligt o jag total döda mig själv, gillar inte riktigt o förlora.. Sen mitt i när vi hade vunnit alla matcher hittills fick jag byta lag för det va inte "jämnt". Så efter jag byta lag förlora vi en match bara, härligt!!

Har börjat och typ ta idrotten på allvar konstigt nog..skumt!

Nu ska jag börja plugga, har ett arbete som ska va inne imorron och 50sidor att läsa i en engelskbok, hihi. Höres sen!





Kommentarer
Fanny Lundström säger:

usch, jag har inte heller gjort hantverksarbetet :/

2009-11-26 | 20:33:29
Bloggadress: http://fannylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback