ohyes.


tjena tjockisar, hihi!

Idag har jag varit typ hur duktig som helst!

Vi hade arbetsmiljö som vanligt i skolan och efter det matte för gunilla va frisk idag. gjorde ju inte många knop på matten men alla va typ helt döda o snackiga så, hihi. sen kila jag direkt hem till pappa o drog på mig träningskläder o kila ner på friskis. and guess what? step va skit kul o enligt mig jobbigt, hiihi. kan ju säga att man bitvis va lite ute o cykla asså, hahah! när man inte kan stegen o man ska över bräden upp ner o ja jävlar sen e man lite lost, men man kommer in i det snabbt. det lär faktiskt bli fler såna pass. underbart! sen tog jag bussen hem med jonnaponna o sen kommer det intressanta. vi skulle käka tacos så allting stod framme till mig, o numera e jag ju nyttig så halva tallriken bestod av grönsaker. kändes lite som o va en kanin o sitta o käka blad.. men det gick ner, tummen upp på ella goes nyttig!

så nu har jag nyss köpt desperate housewife avsnittet o det av redigt bra, iih! så nu längtar jag till 9 då det e dagens avsnitt. sitter här o käkar vindruvor o kollar biggest loser, fan va hemsk det e o se dom.. menar 180kg, hur fan kan man låta det gå så långt?! galet. men jaja, e dom emd i det programmet innebär ju det att dom insett att dom e lite för feta, thank god! nä nu ska vi inte va såna, hihi.

tänkte lägga upp mitt skolfoto o klassfoto, blev faktikst nöjd detta året med båda. det e inte illa för o va mig hihi.





HVST1C! ♥



Tänkte bara skryta lite, hihi. halva tallriken e grön!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback