malin!

 
Sitter med malin i soffan nu, precis hem kommen från philip.

Malin kom till mig vid typ 7 väl eller nåt och precis innan robinson fick jag för mig att jag skulle köpa godis. Bogarts blev det givetvis, gick ut 70spänn fattigare. Älskar ju godis så då gäller det o ta i! Hem sen o spana in Robinson malin absoluta "favorit" program..Höhö! Och vid 9 börja vi spana in busstider, insåg att om 5min gick bussen. Så det va bara till o fimpa data och tv, kasta på sig kläderna och djura nerfrö trappan. När vi väl var nere på gatn kunde vi dock chilla för den skulle inte gå förrens om fyra minuter. Men då dyker buss skiten upp mitt framför oss och vi får börja springa, helt död sen ju. Dessutom sprang vi totalt i onödan för den stod på busshålleplatsen typ 10min! Idiotiskt.

Menmen hem till Philip sen och han total lura oss så vi stod och plinga galet på fel hus..Inte okej! vi kom dock rätt tillslut och ja vad har vi gjort.. Hm typ spelat bilspel, jag fucking äger. lyssnat på alla våra otroligt olika musiksmaker och kollat Grease, dock va ingen av oss egentligen på liksom Grease humöret typ. Men aja det funka! Sen hopa vi på bussen igen och jag som alltid e orolig för att missa den, såg till så vi fick stå och frysa i 8 kalla minuter i onödan. Hihi.

Malin sussar här inatt, mys♥

Tack för kvällen sötpotatisar!


Favorit i repris, love u!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback