Julskyltningen, i papperskorgen.


Shhiet jag har vatt hemma ett tag nu, men fyfan man borde fundera på att:

1. Skrota hela skiten, bara lägga ner!
2. Satsa lite mer, jag menar varfan va julstämningen? Wow, där var en gran o typ tre stånd. Men kom igen! Bättre kan vi för fan.

Linnea kom till vid 4 så skulle vi kila ner och kolla på luciakröningen, men jag e 158 så nä jag såg inget. Hahahah, ibland önskar jag att jag va typ kille och 2.01 eller nåt. Aja, hon va säkert söt som blev lucia, höhö. Sen kila vi ett varv runt genom stan, upptäckte att det ljusspelet dom hade fixat på kärnan va jävligt coolt! Då besluta vi oss för att kila o hälsa på lilla Philip på caféet där han jobbar, så lite fika blev det innan vi kila vidare. Och undertiden hade Isabelle oxå kommit, kul o träffa henne igen. Så tog vi ett varv till o gick lite överallt innan vi tillslut dumpa henne vid konserthuset. Jag o Linnea gick mot mig och därifrån drog hon hem, så jag gick upp o börja kika tv. Så va det min absoluta favvo julfilm på tv, ensam hemma! Älska den filmen♥

Sen kom arabella louise vendela emil o pappa hem och då blev det mys med varm choklad och mackor! mums. Så spana vi in bones och en jävla massa dåligt roliga youtube klipp som vendela visa mig, hahha! Och så spela vi massa löjliga internetspel, askalas!

Men nu har dom precis kilat så jag ska spana in lite mer tv nu och sen hörs vi säkert! Puss sålänge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback