Happy!!


Heej sötpotatisar!

Jag har kommit på att jag vatt hyfsat duktig idag faktsikt, först satt jag o jaqline på möte från halv fyra till tio över fem. Rediga A-elever! Sen så kila vi ner till knutan för o hoppa på bussen o hon tåget, 2an gick precis när jag kom så jag bara ååh nä. Men sen kom jag på att dom går var tionde minut, så jag behövde bara vänta 8minuter hihi. Kom hem o fick käka tacos, e så jävla trött på den maten men ananasen räddade det iaf. Sen kom jag på att min data o alla liksom "viktiga" papper va hos pappa, då jag slog en pingla o han va påväg till farmor. Perfekt för dom bor 5min bort, så pappa fiska upp mig påvägen o sen drog vi dit.

Alltid mysigt o komma hem till farmor o farfar, längesen jag träffa dom dessutom. Sen va vi där o snacka o hjälpte dom med sina ständiga data och i övrigt tekiniska problem. Hahahha, dom e så söta när dom inte fattar ett skit! Hon kan knappt starta datan hihi. Nawwe, men aja. Sen kila vi hem o hämta upp arabella påvägen hem. väl hemma drog jag fram mitt nya bank kort som jag fått hemskickat o sen lyckades jag logga in på internet banken o aktivera kortet. Jag skulle vilja kalla mig själv ett teknikst geni.

Imorron blir det friskis med fanny, ett step pass kl 4!

Förövrigt så börjar jag 10.10 eller 09.50 imorron, ska kika upp vilket av mina alternativ det är. Men nu ska jag jobba lite på min bokrecenssion, puss!

Btw. Min jacka blev skit glad, iiih! Mycket snyggare än min förra skinnjacka, e så glad. hihi, tack papi!♥






Kommentarer
Lotta säger:

den är jätte snygg. har en likadan haha. (A) men fick min för 40 kr :) (de drog en nolla för lite)

2009-11-25 | 18:36:41
Bloggadress: http://blackjacks.tumblr.com
elli. säger:

Amen gud vilken tur du hade! hhaha, då e vi lika snygga nu alltså ;) <3

2009-11-25 | 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback