fullspäckad dag!


heej sötnosar!

skolan först idag, sexualkunskap. ja dom sa ju inte mycket man inte redan visste, alltså totalt onödigt! iaf, sen hade vi rullning på dockor. haha, ikke kul men bättre än föning hihi. lyckades med en A4-rullning och en halv tegelstensrullning, häftigt. kila sen till matan med alli o käka spagetti o ketchup, muchos gott! time för idrott då o ja vi total kötta verkligen jävlar, va helt död sen. vi hade hinderbana och stationer med fys, så va man två stycken i par. så jag o fanny pumpa ihop oss! medans fanny o jag sprang runt hinderbanan, va alexandra o lousie inne på fys stationen o döda sig själva. sen skulle vi byta o göra så tre gånger utan vila! då trodde vi ju att vi va klara, men nejnej. nu skulle vi istället djura runt hinderbanan 3 varv så snabbt vi kunde medans "partnern" hoppa hopprep. o sen byta man, då vi bara yes nu e vi klara, men ikke! då skulle vi kötta två varv medans det andra gjorde step ups på en bänk, fyfan va vi va döda sen! gud. men aja, skönt faktiskt. kila sen på dirren hem o fixa min natur läxa, sammanfatta 25sidor -.- precis klar lagom i tid för min träning, så 20 i fyra kila jag till friskis! japp alldeles ensam, första gången hahaha!  men vafan det e ju såå tråkigt o träna själv hihi. iaf blev det ett step pass, o idag hade jag lite bättre koll kordinations mässigt, men det va det jobbigaste passet hittills fyfasen. dock as gott efter, mohaha.

hem sen o kasta mig i duschen, fixa sen snabbt hår o huve o kasta på lite kläder, typ då kom arabella lousie o vendela för dom skulle käka mat här. tacos it is, med massa grönsaker o kyckling! o därefter lura pappa iväg oss till laserdome o vi va bara vi 6 som spela, familj mot familj hhi. dom hade ingen chans alls, haha! emil kom etta o jag två, perfa. sen blev det bogarts, wallander o en härlig chokladtomte a la kinderägg! plus lite marabou o annat trevligt.

kajsa jag suger på att va nyttig, o ellipelli utan godis e bara inte jag!

nu kila dom precis så nu ska jag faktiskt nanna hade jag tänkt mig, känner mig lite dålig att efter all denna träningen så åt jag godis.. men tänk ändå jag hade ju ätit det även om jag inte hade tränat, så det va ju ändå en bra insats, hiiihi. jag såg att det e ett step pass på lördag kl 9, ska nog kila på det. ganska skönt sådär dirr på morronen. får väl se om jonna e så pepp på det, annars får de bli alone.

men nattinatti o ser fram emot att vakna med träningsvärk, hihi.




Kommentarer
kajsa säger:

hhahahahahahhahahahahahahahahhaahah. vi ger upp nyttighetsgrejen och kör en krängarkväll istället! smsa mig i helgen :D

2009-11-20 | 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback