duschen.


känner mig lite halvlökig, så nu ska jag kila o duscha. galet bra ide! men kunde ju inte göra det mitt i kära desperate houswifes, hihi. imorron har jag min långe dag i skolan, buhu på den. 8.10-16.00..SUCK! men jag ska guida imorron så det blir la trevligt. tror dessutom att min lilla gamla skola kommer imorron, kan ju va lite små kul faktsikt. fast eftermiddagen e lite mörk asså svenska engelska o matte! typ skjut mig?!

besämde idag att det blir ett litet besök på ättekulla på måndag, saknar faktiskt mina lärare lite o klassen saknar jag typ hur mycket som helst.. men det ska bli kul o kila dit o förmodligen ska vi ha en lite sleep over söndag till måndag! mycket mys, har ju fan inte träffats på åår! illa..

nä, nu kallar duschen!





Kommentarer
Jonnis säger:

när blev allt detta bestämt, ingen som informerar mig :(

2009-11-11 | 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback