Dock fejjan

Heej sötiisar!


Jag kom faktsikt i tid i morse, duktig som jag är. Börja då med matte och idag var jag lite småduktig så jag jobbade hyfsat flitigt! Dags för engelska sen och då skulle vi öva på this, that, those och these. Efter de två övningarna gick vi ut och körde ett typ spel. Man lägger ut ord uppochner vända på borde så tar man ett och ska förklara det för dem andra, utan att nämna själva ordet. Den som kom på ordet fick då lappen, sen vann den med flest lappar.

Lunchrast sen där vi precis som vanligt satt i cafeterian och myste, ganska kort lunch idag så. Min lilla söta mamma körde inom med mina nycklar som jag hade glömt i bilen hihi.

Vår långa eftermiddag med hantverksorientering, började med att gå i genom hur vårt examensprov förmodligen kommer att se ut. Ingenting är helt klart än då jag ju går en helt ny linje. Men det lät ganska kul faktiskt! Sen prata vi om lite om olika yrken inom vår krets och vad som var viktigt och sånt. Branschorganisationer var nästa punkt, typ var man ska vända sig vid arbetmiljöfrågor, lön problem och liknande. Faktsikt ganska intressant teori idag, det gillas! Fick en uppgift att gör till v.2 om detta, så vi fick välja att styla varandra eller börja på det. Men liksom vecka två.. Hahaha, ni gissa rätt vi styla varandra. Jag fixa jackii och hon locka mitt hår med stora lockar så jag likna en docka tihi. Men det blir nog bra när jag fixat till det.

Ikväll ska vi ju nämligen kila bort hela familjen till några människor så får ju va lite fin, höhö. Insåg för en stund sen att sminket är hos mamma så får väl böna och be till lillabrossan att ta med det ner sen.

Btw lider av klädångest! Va ska man ta på sig?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback