Bussar e inte min grej.


Pussgurkor!♥

Asså jag satte mig o börja hitta fakta till mitt arbete tills imorron om smink och hårtrender på 1700-talet, typ efter en kvart kom jag på att just fan word funkar ju inte. Så det va bara till o packa ihop väskan o gå mot bussen. Kom ut o kl va 18.36, kl 18.35 hade bussen gått.. Jag hade missat bussjäveln med 1minut. Adhd på det men jag passade på o läsa min engelska bok frysande i busshållplatsen o sen till slut kom bussen. Då jag bara oj, hur funkar nu detta jävla jojo kortet. Det va ju bara till att fråga o sen fick han sitta o förklara för mig hur man skulle göra o blabla, dessutom så ser jag ut som arton bara så ni vet! För han sa att för min som inte skulle ha en halv va det ju bara till o ploppa emot den o sen gå in, hahah! Så jag bara jag e 16 mohahha.
Iaf hela busseresan dit läste jag o kände mig aningen nörd men vafan, det av jävligt mart gjort. Mötte upp pappa på bomb o sen kila vi hem o jag satte mig o börja plugga. Arbetet blev nog bra tror jag hihii.

Ska skicka iväg det nu o sen lägga mig o läsa de sista sidorna i boken.

Imorron blir det sovemorron, för jag stanna hos pappa o sov här. Klockan 09.25 går jag till skolan, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback