24-11-09


Fyfan vilken kväll.

Men vi börjar med o berätta hela dagen:

* 09.00 vakna, börja fixa mig o halv kom jackii!
* 09.50, klädvals panik och allmänt jobbig utseende dag..
* 10.10 estet, tråååk!
* 11.50 Mat i cafeterian, bakpotatis med kycklingcurry*
* 12.30 arbetmiljö o säkerhet, redovisningar + genomgång.
* 14.20 matte, host, chill..
* 15.15 over!!
* 16.00 step pass med fanny, wiie. were good. Jobbigt så in i helvete idag!
* 17.38 hemma på ättekulla. duscha o käka på 10min.
* 18.00 iväg till ex jobbet o va social, pga öppetkväll! mys (:
* 20.00 Hemma igen o ska börja plugga..

Skjut mig!! Jag sätter på datorn och ska öppna bokrecensionen, allt går fint så långt. Men sen går det snabbt utför.. Nämligen har tydligen word o alla dom programmen lagt av på min data, galet! så jag tänker aah, enkelt. Hämtar ett usb o sen kör jag bort brossan från datan, stoppar in det o GAAAH! han har inte office paket.. jag fick tvär damp. Så jag ringde pappa o han bara ja gå hem till farmor, kasta mig på telefonen o givetvis va hon inte hemma. MEn en timme senare hämtade hon mig o jag kila på dirren till datan, o äntligen funkade det. En timme senare hade jag tre meningar kvar och då händer det som absolut inet får hända. Datorn startar om sig själv pga uppdateringar. and guess vad?? Helt rätt, mitt arbete blev inte sparat. Så det var bara till o börja om! Hur sur va jag på en skala ett till 10?! Minst 1000000000!

Men blev ju klar vid halv 12 sen o nu e det färdig fixat.

Bara en månad till jul nu, hang in there.



Detta var gårdagens inlägg som skulle bli insatt, men jag börja med det kl 23.45 o va klar 00.05 och när jag då trycker på publicera kommer webbsidan kan inte visas upp! Jag bara ååååh, efter denna kvällen av ju inte mitt humör det bästa direkt. SÅ jag uppdaterar sidan o då står det från 00.00-06.00 går det inte att logga in eller kommentera, för de skulle uppgradera sidan. Underbart va gudarna leker med en ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback