Nu va skolan igång, o även jag! ;O


Heej (igen) !



Haha, jag tänkte ju skita i detta, men nu har jag bestämt mig för o börja blogga igen (H)

Idag börja skolan igen, en termin kvar nu bara känns dock som en evighet! Det känns verkligen inte som att vi nyss haft lov 3 veckor, för 5min efter att man kommit till skolan så e man "inne i det" igen. O det e så deppigt! Dagen börjar med syslöjd, inte så mycket o säga om det XD sen arbetspass, där vi inte behövde göra nåt så det va rätt skönt! Efter det gympa där det blev bandy o spökboll :D
BRA TJEJER VI TOG KILLARNA EN GÅNG IAF!! XD
Sen engelska då va typ alla helt döda, men vi skulle läsa sån text o jag o malin fatta inget ;P Första skoldagen avslutades med Biologi, där vi nu har genetik/genteknik  :P lektionen började med ett test :O:O (Dock ej så seriöst :P) Vi snackade om självlysande möss(?) o djurförök o massa sånt, genetik e nog faktiskt det roligaste NO-ämnet vi haft på länge :P

Dagens roligaste förutom jonnas blonda kommentarer på no:n xD
Malin smsar: ååh, skjut mig!
Jag bara: vadå då ? :P
Malin bara: Ellan du e fan trög. Skolan börjar idag, o du undrar varför jag vill bli skjuten?

Hur fan skulle jag kunna veta det ! XD

Vi höres! puss♥

Kommentarer
Claudia säger:

haha jag kom ihåg på no lektionen, när vi började snacka om lamm, så sa jonna för sig själv :

- lamm?

- muu !

- nää, de va ju en ko ;s hahahha !



fatta som jag flabba åt de, men hon såg och hörde inte :D <3

2009-01-10 | 00:53:11
Bloggadress: http://claaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback