Allergi ?! ;O

hejsan snyggingar! :D

Jag pallar inte va sån skriver hela tiden har jag kommit på, för det slutar ändå aldrig så XD
Idag hade jag en sjukt stressig morron :D jag tänkte att jag skulle gå upp 06.30 o redan det är sjukt tidigt för att vara mig. men jag kom upp ur sängen 5över halv så inte så illa! sen sprang o leta upp mitt smink, sprang o hämte en tröja, fick på mig mina jeans, så va jag jätte hungrig så jag börjar tina en macka i frysen, sen kila jag upp o plattahåret sen ner o bredde på smör o hann faktiskt ta en tugga (Y) sen la jag in den i micron igen för annars hade katterna käkat upp den ! :D se srang jag upp o hämta mina skor o jacka o i farten sprang jag förbi micron o hämta min macka sen slängde jag igen dörren o stack till malin ;D
Då tog vi bussen till stan 07.26 o där skulle vi lyssna på Benny som hade överlevt Auschwitz, det va synd att ljudet va så dåligt för det va lite svårt när man inte hörde allt o ända hänga med :D men det va ändå intressant o lyssna på honom, men jag fattar verkligen inte att det har hänt det känns lixom overkligt ;O men det ska bli jätte intressant o komma till auschwits o jag tyckte ändå att detta gjorde det lite lättare att verkligen kunna säta sig in i vad som hände :)

Sen hade vi ju hemkunskap o då gjorde jag o jonna kolakakor o fyfan va bra vi e! :D typ ingen annan lyckades få ihop det till en deg, men det gjorde vi ofc ! (H) o dom blev faktiskt rätt goda..sen hade vi lite snöbolle-krig o sen åkte vi bussen hemåt ;D

när jag kom hem så går jag förbi en spegel o ser ett helvete XD så jag tänkte att jag skulle ta lite rouge, men det skulle jag inte ha gjort ;O jag fick nog nån allergisk reaktion för hela huvet e ty rött o såna röda fläckar på halsen o händerna ;S vetefan va det e, men det går väl över! :D

kan dessutom berätta att jag nog är beroende av godis! o det kan ju låta gott, men hur jävla bra e det ?! :P jag åkte till maxi igår o handla godis o sen käka jag upp allt skit fort å idag stack vi o handla godis på rasten! ;O
så nu säger jag STOPP till godis! :D
ska försöka hålla en uppdatering på hur det går  ;) onsdag 12/2-09 börjar mitt godis-stopp! det e nog ganska många som skrattar när dom läser detta, för jag käkar alltid godis :D men jag ska klara det ett tag iaf ! ;P


bjuder på denna idag ! man kan se min röda fläck på halsen, så kolla noga ! ;O

pusspuss♥


Kommentarer
blondie säger:

hur fan lyckades du med att tina din macka i frysen? xD AAAAHHHHHHHHH

2009-02-11 | 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback