Stort typ..förlåt?


Äsch fy fan va kass jag är på det helt serre, säger väl som alltid: Skärpning!

Men min helg va bra iaf, träffade några snyggingar i lördags Malin, Jonna, Kevin, Kajsa och Jesper! Puss på er sötnosar. Kan ju säga att skolkatalogen är VÄL genomtittad, tihi. Var även på väla en sväng och köpte en typ koft/kavaj sak, svårt att förklara. Sen två t-shirtar, and of course allt på min favvo H&M!

Idag i skolan var det en kort dag, från tio i nio till elva. Ingen som klagar på det direkt. Började med datakunskapsprov och jag o fanny blev lite smått frusterade när data helvetet inte ville alls som vi ville.. Men vi fick lämna in utan att sista uppgiften var helt rätt, galet störande! Men skitsamma, det gick nog hyfsat tillslut iaf. Service sen där vi skulle göra typ frågor på saker vi pratat om denna terminen och sen fråga varandra det, ganska kul. Sluta lite tidigare för vi är så duktiga, mohaha. Hem på dirren till mig sen och då blev det FÄRGNING! Thats right, IM MOORE BLOND! Galet, har aldrig vatt så här blond förutom i sexan då jag var häx blond, hahaha. Supersött.. Iaf denna gången blev det inte så gult som min förra blondering, men det blev ljust som satan. Haha, lite typ platina varning, men det lägger väl sig. Tror jag ska införskaffa ett silvershampoo för att få bort de gula tonerna som ligger kvar i botten dock, i och ed att jag bara slinga försvann ju inte alla spår av gult. Men jag blev nöjd tihi. Tänkte kasta in en bild på det, ursäktar att den är så ful men ocrkar inte lägga nån större energi på det nu, tihi.



OCH DENNA BJUDER JAG PÅ: 2005 och häx hår!



Hahahaahhahahaahahha! Jag dör av skratt hahaha xD




Kommentarer
Anonym säger:

jesper björkman? (=

2009-12-08 | 14:49:01
Ellinor säger:

japp, vem ? hihi :D

2009-12-08 | 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback