sorry


Asså jag har pluggat sen jag kom hem och har inte känt att jg haft tid och sätta mig och blogga, imorron lär inte bli bättre då jag verkigen måste sitta med arbetet tills jag är klar. Aja, bättre bloggning utlovas på fredag, tihi.

Min dag har iaf bestått av skolan först där vi hade hantverksteknik först där vi hade rullning och tuppering idag igen. Fast det gick åt helvete för min del idag och jag blev liite sur när det absolut inte ville som jag ville, men aja blev rätt till slut. Estet där efter och jag började fundera ut va jag ska rita för bild härnäst, men mycket mer än så gjorde jag ine höhö. Skitmat på matan idag, äcklig fisk o jag hitta dessutom ben i min, fräscht? Nej, inte direkt. Sen hade vi svenska där Jackii hade redovisning och sen prata vi om språksociologi. Sen blev det lucia övning, tänkte inte va med egentligen men sofia o filippa tyckte det och jag kom på att vi missa eneglskan så vafan. Vi kör, inget vackert utlovas men, hihi. Hem sen och käka lite och sen dess har jag vatt vid datan! Arbetet e långt i från klart men jag kommer hinna. Under tiden hann jag även koka makaroner, ja jag e ett underbarn! TYp andra gången i mitt lilla liv jag kokar makaroner and guess what?! Dom blev helt perfekta.
Spana in Ellinor Kadanik om nårra år, när hon gör sin entré som mästerkock i hell´s kitchen, mohahha.

Sussa sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback