Skolan


Heelllu!

Min dag har hittills varit skitkul! Hahahha, vet inte varför men min energi har liksom vatt på topp. Imorse kom jag till naturen och la till en sammanfattning på mitt arbete innan jag skickade iväg det till en urkund som ska kolla hur många procent som är kopierad. Spänningen stiger alltså! Fast det bör inte vara jätte många procent, för jag kopiera faktiskt inget. Iaf efter det var det lucia övning och idag va det kul faktsikt, fick dock veta att vi förmodligen måste ha plastisar?! Asså är vi typ 5år, tydligen.. Det hade nått o göra med brandlarmet, en sak är ju dock klar jag ska inte vara lucia i år och ha en plastkrona! Hahahah. Engelska sen där vi spana in shakespeare, ganska rolig film måste jag erkänna, höhö. Efter filmen var det rast och nu är vi på hantverksorientering! Vi fick i uppgift att nästa vecka sminka och fixa håret enligt 40-talet. Vi skulle jobba tre och tre, så jag jaqline o lizette blev en grupp. Jag står för sminket, lizze för håret och Jackii ska vara offer! Hahahah, nämligen så på 40-talet var man ganska blev hade knallröda läppar och välmarkerade ögon OCH höga mörka ögonbryn. Hahaha, blir nog vackert. Håret till det blir någon söt uppsättning med såna perfekta lockar uppsatta hahaha! Skit kul arbete, men idag ska vi bara leta upp bilder och planera hur vi ska genomföra detta och hur vis ka lägga upp vår redovisning.

Så back to work!




Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling avslutas idag! säger:

Härligt med en bra dag :D

2009-12-05 | 18:05:07
Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback