school!


Sitter i plugget o nördar på datan nu, vi har bild o fanny ska hitta en pic till sin tröja! Hihi, så jag joina. Jävlar va fina datasalar dom har här på nic i estethuset jämfört med petri, helt sick.. Gillar starkt vår flytt hit efter sommaren.

Imorse hade vi lucia sång och jag belv tvingade till ett oslo ALL BY MY SELF! Omfg.. Lär dö men det tar vi inget extra för, bara hela petri man gör bort sig för ju.. Ångest, panik och allmän andnöd! Hihi, men det bli säkert jätte bra. Natalie sjunger före mig o hone  super duktig, pinsamt att jag kommer med min "härliga" röst efter då.. Haha, men aja! Nu ska vi återgå till bilden och sen blir det mat, därefter prov i Arbetsmiljö och säkerhet, wish me luck.

Step sen kl 4, utan Jonna! (Pluggnisse!) Lider med dom, hihi!♥




Kommentarer
Anonym säger:

DU ska väl inte sjunga solo? :|

2009-12-08 | 19:24:21
Ellinor säger:

Hihi, jo.. Lider med petri!

2009-12-08 | 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback