Så sött så.


Min dag har varit en sån typisk härlig mys lov dag! Hahaha, fin svenska. Jag sov först till 10, skönt att sova ut. Sen gick jag upp och sega med frukosten, spana nån film också. Ganska söt om nån hund, skip tror jag. Börja sminka mig och jag vet inte hur länge jag höll på, galet för det borde tatt 10min. Aja, sen kila jag, fassan och bror min ner på stan för att byta lite julisar och köpa hårinpackning. Löste det rätt snabbt och då ryckte mattarmen.. Så det blev korv med bröd i korvkiosken, mys! Stod där skakande och frysande en stund innan vi kila vidare till sjukan för o typ köpa en parkeringsplats till bilen. Påvägen hem kila vi inom en godisaffär..Jag totalt suger på att hålla undan godiset i veckan. Jag har ett film tips: Mitt liv utan mig. Verkligen en film värd att se, jag har sett den för super längesen så kom knappt ihåg den men fyyfan vilken film. Se den säger jag bara. Efter att jag hade spanat på den kila vi såsmåningom upp till Arabella och kidsen och käka, sen spana vi lite navy och simpsons och sånt gull. Mot prästgatan rörde vi oss sen snabbt, det e fasen inte varmt ute. Sen dess har jag inte gjorp många knop, men givetvis har jag fetat mig med glass. Du är så otroligt nyttig kadanik..!

Nu tänkte jag duscha faktiskt, känner starkt för det såhär mitt i natten höhö. Dessutom är ju mitt hår (enligt frisörmakarna) i STORT FUCKING behov av hårinpackning.. Gud va jag lider av att mitt hår ser ut såhär.

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback