Problem


Mitt hår suger.

Men jag ska inte deprimera ner er helt. Nyårs fiandet är numera klart! det blir förfest/tjejmys med Moa och co, sen till Nicole med Jonna o nårra till. Perfa! Fixa skor idag så tänkte jag att jag kunde ha min skinnklänning, men nö jag kände mig ful o äcklig i den så imorron får det bli stan och akut hitta en klänning. Annars ör jag faktiskt, precis som om det inte räckte att gå ut med detta extremt fula gula/vita fjortishåret. Jonna är iaf gullig och går runt med en glittrig hatt på nyår! Allt får o slippa visa upp skitet.. Funderar fan på att bli brunett igen nu för det sliter inte lika mycket på håret. Dessutom väntas en rejäl klippning efter jul, buhu. Vill ha långt hår.

Men lova ju att inte deprimera er! Så en glad nyhet, jag gjorde ett tredje hål i örat idag. Wiiiho!





Kommentarer
Anonym säger:

UPPDATERA! Har ju väntat länge nu Ellinor:O

2010-01-01 | 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback