Påbörjat


Nu har jag lagt till en mapp med massa sidor om mitt ämne till vårt arbete, nämligen "Hur vår kost påverkar våra celler och hår/hud". Galet tråkigt ämne men vafan det får funka. Bara 8sidor tills på fredag, men det blir säkert skit bra. Idag fick vi ett grupparbete till, det suger. Jag hatar grupparbete inte för att jag har emot nån i min grupp men bara det att jag vill ha kontroll över allt själv och kunna bestämma allt själv så bu på det. *ego*

Min heliga tid är över för ett tag sen nu, men fan va jag älskar det jävla programmet! Jag satt o skratta högt för mig själv, hhiihi. Men nu blir det nattning för min del och imorron ringer klockan 06.50 typ. Givetvis så blir det lite snooze på det mohahha. Men ska försöka slippa en stress morron till, är aningen trött på dem..

Sussa sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback