OH MY GOOOOD!


Asså fyfan, vilket helt galet avsnitt. Så jävla bra, dog typ halvt, shiiiet! Vem e det som dog?? Osså var det säsongsavslutning.. Flera månader tills det kommer tilbaka och tills jag får veta vem som var död! Anna hade dock nån sida o kolla det på i förväg, men jag gillar ett följa serier och riktigt längta till nästa vecka, hihi.

Nu kollar jag United och känner mig halvt intresserad, hiihi.

Imorron ska man komma osminkad till skolan för vi ska fixa lite med fransar o bryn. Finally blir dom plockade! Det e så jobbigt att inte få plocka dom själv..men men, va gör man inte! Ögonfransarna blir svarta imorron iaf, tjohoo! Börjar 08.10, så hoppas på att kunna åka med mamma. Allt för att kunna slippa bussen. Vi är fiender tror jag faktiskt, hihi.

MÅÅL!

Men nu ska jag fortsätta va lite social med min kära bror puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback