Jag varna er


Ja, jag varna er för en illa bloggning alltså! Hahaha.

Idag fick vi inte komma sminkade eller fixade i håret och när vi kom dit skulle vi dra lott om vem vi skulle jobba med, jag hamna med malin L hihi. Sen skule vi göra en naturell sminkning och en passande frisyr till. Vi fick max tiden 1 timme och 20minuter och efetr det var det fotografering! Fyfan vilka bilder, dom tog bara precis med ansiktet. Jag likna seriöst en kossa. Känns ju bra att den ska sitta i Malins portfolio sen..

Efter maten va det dags för skridskor o ja jag trilla, mitt knä e helt blått och jag har jätte ont. För att besvara frågan ni nu tänker på: Ja, man kan vara så klantig! Eller ja, jag kan..hhi! Sen blev det utvecklingsamtal och jag tjatade lite på att det va för många jävla GRUPPARBETE! Som ni vet hatar jag ju dom, så passa på o klaga på det. Annars va väl allt bra tror jag, hihi. Sen va det bara till att kila in på svenskan och spana in värsta språket, gulligt! Hem sen en snabb vända o switcha kläder, därfetr time för träning! Wihoo, jag har börjat gilla och träna. Man känner sig så duktig efteråt och step är skit kul faktsikt, hihi. När jag va klar kila jag direkt hem och satte mig vid datan där jag har suttit nu nårra timmar, hahah! MEN NU, nu äntligen är jag klar! Tjohoo! Arbetet blev allt som allt 10sidor, men det är med innehållförteckning, slutsats och framsida så det är kanske 5sidor fakta typ, hihi. Klicka in skitet på ett usb nyss så nu blir det till o ta bort smink och borsta tandisarna, lite tv och sen natti för min del!

Imorron ska jag se till att det blir liite bättre uppdatering.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback