Jag stänger av


Asså jag vägrar lyssna på dom frisörerna! Så illa kan det ta mig fan inte va. Imorron ska jag förhoppningsvis höra med en annan frisör och hon ska svara javisst, det kan vi fixa till. Men det vet jag ju inte än. Jag vet dock att jag imorron ska kila till stan och lämna tillbaka lite julisar. Sen behöver jag hårinpackning och lite sånt gulligt med så.

Kan ju säga att det även rycker lite i fingrarna då jag behöver en mascara, kajal och sen vill jag ha några fler penslar. Men jag har typ lagt ner 2000kr (?!) redan på det denna månaden.. Så får nog andas lite med sånt hihi.

Jag spanar in ett as bra program, fick nyss en black out och kan inte komma på vad det heter. Men det är riktigt jävla bra iaf.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback