Charmig dag


Heej!

Idag har varit en jävligt najs dag faktiskt. Börja med skola 08.10 då vi skulle sminka och idag var det fokus på eyeliner och läppstift och penna. Vi lotta, så jag hamna med felicia.. Gick helt ok, men jag likna lite som en svensk kines och jag diggar inte läpp-penna alltså.. Galet va man liknar en tant! 11.00 blev det sen lucia träning och jag mer eller mindre dör så nervös jag är nu, jag är ingen sångare och jag kommer aldrig och bli.

Härmed lämnar jag ut en varning till Petri och alla stackars ödon som imorron tvingas lyssna på mig solo..

Tack vare den jävla vattenläckan i Helsingborg
så blev idrotten inställd. Buhu, jag va såå sugen på att bada. Men istället får man nu knappt dricka vatten eller duscha, fan va fräscht och jävligt gott o typ dricka mjölk istället. Hata HBG. Så jag och anette kila hem till mig, satt och snacka lite sen kom Malin och då drog vi ner i stan. Vi skulle ha lite julisar men jävlar va svåra problem vi hade att välja. Malin blev typ nära klar men jag är inte klar med någon paket.. Mamma är dock påbörjad nu, hihi. Efter ett tag så drog jag o malleballe hem till mig igen, så vänta vi in Claudia och drog hem mot Ättekulla. Väl hemma blev det till att kasta i sig lite mat och sen ut och på bussen igen, men nu ut mot väla.

Jätte kul att datan startades om mitt i allt coh att halva inlägget försvann.

Inte på humör för sånt skit. Pallar inte skirva om heller. Men väla var kul o vi hann nästan shoppa i en timme höhö. Älska bussresan hem som bestod av ful sång på bussen massa skratt och armhävningar på busshålleplatsen på den något blöta och smutsiga asfalten. Jag har underbara ideer.. Dessutom fick jag lite tejp på rumpan av en viss malin utan att märka det, härligt.

Jag hatar att vi inte har vatten som vanligt för jag dricker mängder med vatten egntligen. Så ni jävla klatskalle gubbar som inte fattar att man borde se till så rören är ordentligt tätande: RAPPA PÅ! Jag vill ha vatten! Ufon..

Nu ska jag nanna och ligga och nynna igenom lucia sången, nervös till tusen. Lär dö imorron, eller iaf svimma. Men dör jag så hade jag en bra sista kväll, love u girls!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback