Bättre..


Sov så sött!

Men ögonbrynen plockade och tänderna borstade tänker jag nu gå och nanna, även fast jag inte alls är trött.. Fattar inte varför jag alltid är så pigg på kvällarna och sen på morronen har jag inga jätte problem att komma upp. Men det är ju ganska bra!

Imorron är typ en as soft dag, börjar med hantverksteknik där vi ska sminka. Förmodligen blir det kvälls make-up, kul. Fast ja, vi blir ju indelade via lottning. Men hoppas på att hamna med någon rolig, hhi. Lektionen är tre on halv timme tror jag så efter den är det dags för lunch. Och yeahi oss, vi har idrott efter.. Med simning! As kul, alla mesar dock så vi blir inte många.. Hahaha! Men kameran ryker med, så hoppas på några charmiga bilder. Efter badningen slutar vi för svenskan är inställd. Då ska jag kila runt lite i stan med Malin, mys!

Men vi hörs imorron, förmodligen hinner jag inte på morronen. Men vem vet? Även jag kan chocka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback