Älska att träna!


Hola!

Fy va skönt det är att träna! Jag hade inte tränat på en vecka idag och jag kände mig så jävla dålig och lat. Men idag blev det iaf step med Jonna, trevligt att den tollen hade tid. Alltid roligare att träna tillsammans med någon! Har hunnit duscha och fräscha till mig nu och strax är det väl förhoppningsvis mat, hoppas jag.

Skolan gick askalas med estet först där jag börja på ett nytt projekt, måla av en bild men ändra något. Blir säkert as bra. Efter mat rasten blev det ARL, trodde vi.. Men nepp, istället fick vi börja med matteprovet direkt. Vi bara ofta vi behöver 3 timmar?! Hon bara nja men det är ett superstort prov. Det hade hon inte sagt till oss.. Men 2timmar och 50minuter senare lämnar jag klassrummet! Min hjärna va slut och jag såg typ bara siffror, gaaalet! Aja, jag tror inte det gick helt åt skogen iaf. Sen djura jag mig hemåt och byta om sen på dirren till friskis och mötte upp Jonna.

Nu luktar det mat här och det gillas på av min mage, för det innebär att det snart är mat.

Jag har varit lite dålig idag och tryckt i mig ett kexchoklad.. Skyller på att det var ett mycket krävande prov.

Hörs snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback