ojoj.


nu ska vi se, hmm. två inlägg på en dag det e inte illa! o malin som sa jag va världens sämsta bloggare, tss! det ska lilla mallsan få käka upp, mohaha. jag ska bli super duktig o uppdatera. idag va ju somsagt jag o mammsen på ikea o sen kila vi inom bolagret en sväng oxå. vi hitta lite saker till mitt rum, kuddar krukor o lite ljus! så gulligt så, men det blir kalas med limegrönt tror jag :D sen skulle vi ju o fika nånstans ute i ingenstans o det tog hur lång tid som helst o köra dit o mamma fick fråga folk på väg o allt, kaos! för vi va ju lixom lite fel på det..menmen vi kom ju dit o då, ja det va stängt! hahaha, så jäkla smart o inte kolla det först men aja, så vi hamna tillslut på berga i ett litet fik asnajs. äsch det va gott o sen kila jag in i scraproom för jag har fått ett litet ryck att jag ska göra nårra sidor om stockholm. så jag köpte lite papper så jag har till det, sen kom jag ju på att bilderna va i datan ;/ så jag kila in på extrafilm.se o beställde 40bilder på fotopapper. strålande!

jag har altså haft en så "duktig-dag". menmen, jag tänkte ju visa upp mina fynd från väla så:

    
som rosa-lover blev jag kär direkt!

   
min dö coola ring, även detta en liten plupp som jag va tvungen o ha efter min förälskelse!


sen köpte jag e lite mer höstig tröja som passar perfekt till ett par av mina klackar ;)

jag köpte ju ett par jeans o en mössa med men det va lite jobbigt o fota jeansen när man har dom på sig o mössan e helt vanlig svart :D

nu kommer malin till mig strax, vi ska ha lite film mys. puss på det!♥

/ella♥

Kommentarer
Ella säger:

Hej, undrar var du har köpt ringen ifrån? =) den var riktig snygg!

2009-08-05 | 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback